Felanmälan

Felanmälan avseende fastigheten eller er bostad sker via vår förvaltare Allgranth Fastighets AB.

Felanmälan kan göras dygnet runt på deras hemsida eller på telefon

Logga in på: https://www.allgranth.se

  • Välj ”FELANMÄLAN BRF” för felanmälan gällande föreningens ansvarsområde

Ange alltid namn och lägenhetsnummer och kontaktinformation vid felanmälan.

Telefon kontorstid: 08 - 420 380 81

(Öppettider: Helgfria vardagar: 07:00-16:00. Lunchstängt 11:00-11:30)

Akut/Jour, Kvällar/nätter & Helgdagar

Dygnets fastighetsjour: Telefon: 08 - 18 70 00

Beroende på felanmälans typ och prioritet.

  • Är ärendet en privat beställning, får beställaren en återkoppling inom 48 timmar.
  • Är ärendet akut, får beställaren en återkoppling inom ett par timmar.
  • Är ärendet en anmälan på exempelvis, en dörr eller lampa i trapphuset som behöver åtgärdas, så planeras det alltid in i den mån det går, till kommande fastighetsrondering förutsatt prioritet.

Övriga felanmälan

  • Felanmälan avseende hiss görs till ITK AB på telefon 08-564 350 10.
  • Felanmälan avseende aptuslås/låsbrickor/bokning av tvättstuga och träfflokal görs direkt till styrelsen på styrelsen@hagtornsgarden.info
  • Felanmälan pga stopp i sopsugen görs till Envac direkt på www.envac.se eller 010-265 00 00. 
  • Felanmälan och support av TV, bredband och telefoni görs hos Tele2 https://www.tele2.se/kundservice eller 90 200.
  • Felanmälan gällande ekonomi eller Mitt HSB www.hsb.se logga in på Mitt HSB eller 010 442 11 00 öppettider Vardag 08:00 -16:30 Torsdag 08:00 -16:00